Rakastakaamme, älkäämme pilkatko toisiamme!

"Läski" "urpo" apina "avvautuu" ;-)


Mie olen aloittanu tämän blogin kesällä tuodakseni erilaista näkökulmaa ja kirjaimellisesti erilaisia kuvia esille kuntoilemisesta, jumppaamisesta ja kuntoilemisesta, ja voidakseni tuoda näkyviin että muutkin kuin timmit ja yhteiskunnassammae seksikkäiksi yleisesti hyväksytyt treenaavat ja urheilevat. En ole häpeillyt tuoda esille myöskään syömishäiriötaustaani. 

 

Olen jo aiemminkin saanut kommenttia spostilla, chateissa, privaviestillä somessa yms., etten ole läski tai koskaan ollutkaan. Olen samaa mieltä, olen painavimmillanikin liikkunut tavalla tai toisella paljon ja ollut nk. "kiloihini nähden laihemman näköinen", mutta koska toisaalta minua on haukuttu lihavaksi ja läskiksi ja kehotettu rasvaimuunkin miun ollessa anorektinen, koen että yhteiskunnassa missä tuollaista tapahtuu, on aiheellista tuoda tätä ilmiötä näkyväksi. Ja mie todellakin tuon omalla blogillani näkyvästi esille kokemiani asioita, sennäköisenä ja kokoisena kuin kulloinkin olen. Jos painan yli 100 kg tai vaikka 122 kg, en häpeä myöntää sitä. En häpeä myöskään myöntää sitä, jos painan alle sata kiloa. Minun onnellisuuteni kun ei ole kiloista, vaan ihan muista asioista kiinni ;-) <3

Laitan tähän kuvitukseksi kuvia miusta eri vuosilta ja kuvateksteissä esitän kysymyksinä niitä kommentteja joita olen tuonnäköisenä livenä päinnaamaa tai netissä ko. kuvista saanut. Kaunista tekstiä, eikö? Olen laittanut kysymysmerkin kuvatekstien kommenttien perään kyseenalaistaakseni kommentit ja herättääkseni ajatuksia katsojassa ja lukijassa.

Läski jonka pitäisi mennä rasvaimuun?

Miehekäs ruma läski lesbo?

Läski jonka pitäisi vähentää sohvalla makaamista ja limun lipittämistä?

Heikko läski jonka pitäisi ruveta jumppaamaan?

Läski jonka pitäisi mennä rasvaimuun?

Ällöttävän ruma miehekäs huora jolla kamala läskimaha?

Lihava valas joka näyttää ihan transulta?

Pallomahainen miehennäköinen läskisaurus?

He jotka netissä tai muualla huutelevat minnuu läskiksi yli satakiloiseksi ämmäksi, voivat suosiolla lopettaa sen, sillä aamuvaaka näytti tännään 96,9 kg. Pituutta onpi 176,5 cm ja harjoittelen plus kilpailen seuraavissa lajeissa: raakapenkkipunnerrus, voimanaisurheilu, kilpakädenvääntö ja maksimivoimapunnerrus. Näillä lajeilla ja niihin tarvittavalla lihasmassalla, painoni ei ole mikään suuren suuri (päinvastoin!), vaan olen naisten raskaassa ja superraskaassa sarjassa (riippuen lajista miten painojaottelut menee) melkoinen keijukainen ja sutjakka tapaus isojen raavaitten reilunkokoisten voimanaisten seassa. Ja vaikken olisikaan, niin ihan se ja sama! Aina olen omat kiloni kantanut ja jos en siihen kykene, otan kottikärryt ja losautan pläskimahan siihen ja kanan läskini sillä ja jos enää siihenkään kykene, alan kulkea traktorilla paikasta toiseen ja jos traktorikin väsyy allani, niin sitten kuljetaan vaikka nosturilla! ;-)

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jokainen kantakoon omista pläskeistään ja lihaksistaan huolta, ja että kenenkään ei tarvitse mennä salille tai laihduttaa, jos eivät siihen henkilökohtaista tarvetta koe ;-) Vaa'an lukema ei kuitenkaan koskaan kaikkea kerro, kilot kun voivat koostua niin monella tapaa. Ja vaa'an pitäisi olla yksi apuvälineistä, eikä jokin millä lyödään itseä tai muita päähän!

HUBA HABA HABA HUBA ja ylpeänä omasta itsestään loppuvuodesta 2015

Alkuvuodesta 2016 HUBA HABAAmassa ylpeänä linjoistaan!


Rakastakaamme kukin itse itseämme ja toinen toistamme sellaisina kuin olemme ja vaalikaamme toistemme erikoislaatuisuutta! Pusei ja halei kaikille! <3


T. Krisse Tuominen tai ihan Läski Urpo Apina näin tuttavien kesken ;-)

Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas